12.5 C
İstanbul
5 Mayıs 2024
Image default
Tam Çözüm

Resident Evil 2 Claire Senaryo 1

Resident Evil 2 Claire Senaryo 1 - Sherry Birkin ile tanışın.
Resident Evil 2 Claire Senaryo 1 – Sherry Birkin ile tanışın.

Düz ilerleyip sağdan gidiyoruz ve yolun sonundaki kapıdan giriyoruz. Düz ilerleyip sağdaki aradan giriyoruz ve yolun sonundaki büyük çiftli mavi kapıdan dışarıya çıkıyoruz. Sağa dönüp ilerliyoruz ve yolun sonundaki kapıdan giriyoruz. Düz ilerliyoruz ve yolun sonundaki yeşil kapıda elimizdeki anahtarı kullanıyoruz ve içeriye giriyoruz. “Lickers”’ı halledip soldan düz ilerliyoruz ve karşımıza yeni bir bulmaca çıkıyor.

En soldaki ocağın üzerinde çakmağı kullanın. Sonrasında 3 şamdanı belirli bir sıra ile yakmamız gerekecek. Soldaki şamdanın numarası 11, ortadaki 12, en sağdaki ise 13. Sırasıyla yakacağınız şamdanlar ; 12,13 ve 11. Şimdi bir dişli düşecek tablodan ve gidip alacağız. Sonrasında bu odadan çıkıp diğer taraftaki kapıdan da çıkın. Diğer tarafa geçip sağdaki tekli tahta kapıdan girin.

Şimdi geldiğimiz yer yine karakolun büyük holü. Heykelin arkasındaki merdivenleri kullanarak yukarıya çıkın. Soldan devam edip sağ tarafınızda kalan büyük çiftli tahta kapıdan girin. Korkmayın. Zombilerin baskın yaptığı yer ile işimiz olmayacak. Şimdi soldaki merdivenleri kullanıp yukarıya çıkın ve sağdaki tekli tahta kapıdan girin.

Leon ile tekrar karşılaşıyoruz.
Leon ile tekrar karşılaşıyoruz.

Sonrasında sağdan devam edip sağdaki kapıdan girin. Şimdi merdivenleri kullanarak platforma çıkın ve çark mekanizmasının olduğu yerdeki boşluğa elinizdeki çarkı kullanın. Sağda açılan bölmeden “Blue Stone”’u alın ve elinizdeki diğer yarısı ile birleştirin. Sonra buralardan çıkıp, kırmızı demir merdiveni kullandığımız holün balkonuna geliyoruz. Gideceğimiz yer belediye başkanının masasının bulunduğu yer. Gitmeden önce tüm mühimmat ve enerji stokunuzu yapın.

Koltuğunun arkasındaki tablodan açılan yere elimizdeki Jaguar taşını kullanıyoruz ve soldan bir bölme açılıyor. Tabi odaya girdiğimizde de Sherry de bizimle karşılaşıyor. Şimdi asansörü kullanıp aşağıya inin. İlerlediğinizde başkanın yardım çığlığını duyacaksınız. Bulunduğumuz yer bir mahzen. Demodan sonra yolun sonundaki kapıdan girin. Girdikten sonra yine bir demo geliyor ve başkan bizimle iyi olmayan bir şekilde konuşuyor.

Sanki her şey bizim başımızın altından çıkıyormuş gibi. Neyse demodan sonra başkan paket oluyor. Son demleri zaten emminin. Neyse öldükten sonra başkan, odadaki tüm mühimmatı alın ve soldaki bölmeden merdiveni kullanıp aşağıya inin. Karşımıza gelen çirkin yaratığa uzaktan birkaç el asit mermisi atın ve öldüğünde hemen merdiveni kullanıp yukarıya çıkın. Sherry nin olduğu yere dönüp Sherry’i de alıp asansörü kullanarak tekrar aşağıya inin.

"Crank" ile merdiveni indirin.
“Crank” ile merdiveni indirin.

Mahzeni geçin ve canavarı öldürdüğünüz yere gelin. Sonrasında sağdaki düğmeyi kullanarak merdivenin inmesini sağlayın ve merdiveni kullanarak yukarıya çıkın. Düz ilerleyin ve sola dönün. Araya demo girecek. Sherry’nin babasını göreceksiniz, yani William Birkin’i. Şimdi Sherry boşluktan aşağıya çekilecek ve bir yere düşecek.

Sherry’nin kontrolü size geçiyor tekrardan. Sudan düz ilerleyip soldaki basamağa tırmanın ve yine düz ilerleyip sağdaki kapıdan girin. Sola dönüp düz ilerleyin. Korkmayın sizden daha hızlı değil zombiler. Sağa döndüğünüzde solda aşağıda bir bölme var. Oraya girin. Şimdi hiç durmadan koşarak direk karşıdaki bölmeden geçmeniz lazım. Sonrasında geldiğiniz yerde ilerlediğinizde yerdeki “Wolf Medal”’i alın. Sürprize hazırlıklı olun. Şimdi Claire’in kontrolü bize geçiyor.

Şimdi düz ilerleyip sağdaki basamaktan çıkın ve yeriniz varsa yerdeki mavi bitkileri alıp kapıdan girin. Şimdi daktilonun yanındaki dolaplardan mermileri alın ve asansörün yanındaki kapıyı maymuncuk ile açıp aşağıdaki zombileri öldürdükten sonra, mühimmat ve diğer ekipmanları alabilirsiniz. Yukarıya çıkıp sandıktan manivelayı alın ve asansörden aşağıya inin. Düz ilerleyip soldaki aradan girin. Duvardaki haritayı alıp karşınızdaki kapıdan dışarıya çıkın.

"Red Jewel" bulmacasının olduğu mekanizma.
“Red Jewel” bulmacasının olduğu mekanizma.

Düz ilerleyip basamaktan inin ve sola dönün. Direk ilerleyin ve soldaki basamaktan yukarı çıkın. Ölü adamların üzerindeki “Flame Rounds”’u alın. Geriye dönüp basamaktan inin ve dümdüz devam edin. Yol bitiminden sola dönün ve demir parmaklıklı kapıdan girin. Düz koşarak soldaki basamaktan çıkın ve büyük çiftli kapıdan girin. Sola dönüp ilerlediğinizde Sherry’nin annesi, Annette Birkin ile karşılaşıyoruz. Demodan sonra sağa dönüp kırmızı ışık yanan mekanizmada manivelayı kullanıyoruz.

Yukarıdan bir platformun aşağıya indiğini göreceksiniz. Karşıya geçtikten sonra aynı şekilde kullanıp soldaki kapıdan çıkıyoruz. Tabi şu an yanınızda en az bir tabanca olduğunu varsayıyorum. Düz koşarak diğer tarafa geçiyoruz, solda kırmızı ışık yanan yere dikkat edin, çünkü işimize yarayacak ve açık yerden Sherry diye bağırdığında Claire’in sürprizi ile karşılaşıyoruz.

Şimdi o kırmızı ışık yanan yerden geçerken aksiyon tuşuna basıyoruz. Yere bir silindir tüp düşüyor. Sağdaki duvarın dibine kadar koşuyoruz. Sonrasında birkaç el ateş ediyoruz ve boom! Dev timsahımız salça oldu! Şimdi yine düz koşarak Sherry’e bağırdığımız yereli geliyoruz ve kırmızı ışık yanan mekanizmayı kullanıp kilidi kaldırıyoruz.

"Valve Handle" ile yangını söndürmelisiniz.
“Valve Handle” ile yangını söndürmelisiniz.

İlgili Yazılar

Resident Evil Remake – Tam Çözüm

GamerAdmin

Resident Evil 2 Remake – Leon Senaryo A

GamerAdmin

Mafia 2 – Tam Çözüm

GamerAdmin

Yorum Yaz

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Devamını Oku