14 C
İstanbul
22 Nisan 2024
Image default
Tam Çözüm

Resident Evil 2 Claire Senaryo 1

Başkanda bir gariplik var.
Başkanda bir gariplik var.

Soldaki kapıdan giriyoruz. İlerleyerek Sherry’nin yanına gidiyoruz. Demodan sonra soldaki “Wolf Medal”’ı alıyoruz ve soldaki basamağa çıkıp merdiveni kullanarak yukarıya çıkıyoruz. Düz devam edip soldaki aradan giriyoruz. Karşıya geçtikten sonra sola dönüp ölü adamın üzerindeki “Eagle Medal”!ı alıyoruz. Şimdi geriye dönüp platforma geçmeden sağ tarafa ilerliyoruz ve sağında merdiven olan kırmızı ışık yanan mekanizmada manivelayı kullanıyoruz.

Sonrasında merdiveni kullanarak yukarıya çıkıyoruz. Hızlıca koşarak dümdüz ilerliyoruz ve diğer taraftan aşağıya iniyoruz. Sola dönüp ilerliyoruz ve yol bitiminde sola dönüp yolun sonundaki demir parmaklıklı kapıdan giriyoruz. Zombileri öldürmeden de ilerleyebilirsiniz. Şimdi yine düz ilerliyoruz ve sağdaki mekanizmada elimizdeki madalyonları kullanıyoruz.

Sular çekiliyor ve bir kapı ortaya çıkıyor. Basamaktan çıkın, sonrasında ise kapıdan girin. Düz ilerleyin ve sağa dönüp kapıdan girin. Yine düz ilerliyoruz ve sağa dönüyoruz. Sağda kırmızı ışık yanan mekanizmaya doğru ilerleyin ve teleferiğin elektriğini açın. Sonrasında teleferiğin diğer tarafına geçip, teleferiğin kapısından girin. Sağa dönüp düz ilerleyin ve kapıdan girin.

Leon yaralanmış.
Leon yaralanmış.

Düz ilerleyip soldaki ve sağdaki zombileri öldürün. Sağa dönüp devam edin. Karşınıza gelen kapıdan girin. Düz ilerleyin ve sağınızdaki ve solunuzdaki zombileri öldürün. Sağa dönün ve aradaki yerde kalan zombiyi de öldürün. Sonra ilerleyip yerdeki bitkileri alın. Geriye dönüp diğer taraftan devam edin. Merdivenlerden yukarıya çıkın.

Sağa dönüp sandığa girin ve manivela ile fazlalıkları buraya bırakın. Tabi yine uyarmamda fayda var. Bir canavar daha gelecek o yüzden siz elinizden geldiğince enerjilerinizi ve güçlü silahlarınızı yanınıza alın. Kontrol panelinin yanındaki mermileri de alın ve çıkmadan önce bir kayıt yapın. Sonra arkanızdaki kapıdan çıkın. Trenin soluna doğru ilerleyin ve basamağı çıkıp soldaki kapıdan içeriye girin.

Düz ilerleyip soldaki anahtarlıktan anahtarı alın ve dışarıya çıkıp basamaktan aşağıya inin. Solunuzdaki mekanizmada anahtarı kullanıp treni aktif hale getirin. Demodan sonra dışarıya çıkıp eleman ile kapışmamız lazım. Dikkatlice ilerleyin ve gördüğünüz yerde ateş etmeye başlayın. Sizden çok yavaş olabilir ama unutmayın ki sizden çok güçlü. Mevziisine düştünüz mü öldürmesi an meselesi olabiliyor. Bu yüzden uzaktan saldırın. Eleman bayılıp yere düştükten sonra geriye dönüp basamaktan çıkın ve kapıdan girin.

Anette Birkin.
Anette Birkin.

Etraftaki mühimmatı toplayın ve kapıdan dışarıya çıkın. Sağda dönüp düz devam edin. Kapıdan girin. Yine düz devam edip mavi ışıklı bölmeden geçin ve karşısındaki kapıdan girin. Düz devam edip sola dönün, yolun sonundaki kapıdan girin. Düz devam edip sağa dönün ve soldaki rafta duran “Fuse Case”’i alın, arkanızdaki mekanizmada kullanıp, size verilen “Main Fuse”’ü alıp buradan dışarıya çıkın.

Sağdan devam edip ilerleyin ve sağa araya geçip kapıdan girin. Düz ilerleyip daire şeklindeki büyük kıskaçları olan mekanizmada “Main Fuse”’ü kullanın. Demodan sonra kırmızı ışıklı bölmeden geçin, karşıdaki kapıdan girin. Düz ilerleyip soldaki kırmızı ışık yanan mekanizmayı aktifleştirin. Arkaya dönüp uzaktan bu bitkiye benzeyen canavarları öldürün.

Geldikleri yere doğru ilerleyip soldaki kapıdan girin. Karşınıza çıkan bitkiye benzeyen canavarı da öldürün ve sağınızdaki merdivenden aşağıya inin. Solunuzdaki kapıdan girin. Sola dönüp diğer tarafa doğru ilerleyin. Karşınıza “Lickers”’ların farklı renkteki mutasyonu gelecek. Elinizde asit mermisi var ise tek atışta alabilirsiniz her birini. 3 tane var ve dikkat edin.

Mr. X.
Mr. X.

Her an öldü sanabilirsiniz ve bir yerden sürpriz yapabilirler. Sonra devam edip soldan ilerliyoruz. Sağdaki monitöre dikkat edin. Şimdilik işimiz yok, siz soldaki aradan devam edin. Karşınıza gelen kapıdan girin. Düz ilerleyip devam edin ve sandığın yanındaki kapıdan girin. Düz devam edin ve yolun sonundan sola dönün. Soldaki kapıdan girin. Sağa dönüp ilerleyin. Otomatik kapının ardındaki zombiyi öldürün ve devam edin. Diğer otomatik kapının ardındakini de öldürün.

Düz devam ettiğinizde 2 zombiyle daha karşılaşacaksınız. Öldürüp bilgisayar monitörünün yanındaki “Lab Card Key”’i alın ve buradan dışarıya çıkın. Araya demo girecek ve Annette Birkin yine karşımıza çıkıyor. Demodan sonra Annette’in yattığı yerin karşısındaki kapıdan giriyoruz. Düz devam ederken araya demo giriyor ve Leon bizden bilgi istiyor.

Demodan sonra devam ediyoruz ve diğer kapıdan çıkıyoruz. Düz devam ederken yukarıdaki bölmeden “Lickers” mutasyonu düşüyor ve tek asit mermisi ile öldürüyoruz. Düz devam edip yolun sonundan sağa dönüyoruz ve kapıdan giriyoruz. Merdivenlerden yukarıya çıkıyoruz. Kapıdan giriyoruz. Biri karşımızda ve diğeri sağımızda olmak üzere iki bitkiye benzeyen canavarı öldürüp sağdaki aradan ve karşımıza gelen kapıdan giriyoruz.

William Birkin canavarlaşmış hali.
William Birkin canavarlaşmış hali.

Düz devam edip mavi ışıklı bölümden devam ediyoruz ve kapıdan giriyoruz. “East Area” yazısının yanındaki kapıda elimizdeki kartı kullanıyoruz ve içeriye giriyoruz.

Bu platform önemli.
Bu platform önemli.

İlgili Yazılar

Resident Evil 2 Claire Senaryo 2

GamerAdmin

Resident Evil 2 Leon Senaryo 1

GamerAdmin

Resident Evil 7 – Tam Çözüm

GamerAdmin

Yorum Yaz

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Devamını Oku