14.3 C
İstanbul
27 Nisan 2024
Image default
Tam Çözüm

Resident Evil 2 Remake – Claire Senaryo A

Karşınıza gelen üzerinde “Presentation Room” yazan kapıdan girin. Sola dönüp ilerleyin ve soldaki kapıdan giriş yapın. Devam edip üzerinde “Green House Control Room” yazan kapıdan girin, sarı ışık yanan mekanizmaya kapsülü takın. Şimdi soldaki kapıdan çıkın ve cesedin üzerinden “Upgrade Chip (Senior Staff)” mikroçipini alın ve “ID Wrist Band” ile “Combine” edin. Şimdi geri dönüp önce kontrol odasından geçin, sonrasında ilk bitkiye benzeyen yaratıkları öldürdüğümüz yerden geçip kapıdan çıkın.

Soldaki bilgisayara yaklaşın ve “Byron Catwright’s Inbox” yazısını okuyun. Karşınızdaki kapıdan “Lobby”’e geçin, yine düz devam edip karşıdaki kapıdan girin. Üzerinde “Main Shaft” yazan kapıdan da tekrar platformların olduğu yere gelin. Düz ilerleyip yolun sonundan soldaki iki kontrol panelinin olduğu zemine çıkın. Sağdaki kontrol panelini gerekli aksiyon tuşu ile aktif hale getirin. “W-03 West Area” yazan yerdeki platform harekete geçecek ve bittiğinde oradan yolumuza devam edeceğiz.

Platformdan geçtikten sonra kapıdan girin ve yerdeki cesedin üzerinden “Lab Digital Video Casette”’yi alın. Düz ilerleyin ve kapıyı geçtikten sonra sağdaki kırmızı ışık yanan mekanizmaya bakın, bende “OSS” yazıyor. “Signal Modulator”’den ayarlamayı yapıp mekanizmaya takın ve elektriğin geri gelmesini sağlayın.

Elektrik geri geldikten sonra “Signal Modulator”’ü “Discard” edebilirsiniz. Sonrasında televizyonun yanındaki videoda “Lab Digital Video Casette”’i kullanın ve videoyu izleyin. Sonrasında kaseti “Discard” edebilirsiniz. Soldaki bilgisayara yaklaşın ve “William Birkin’s Inbox”’u okuyun.

Mr. X ve William Birkin Kapışması!
Mr. X ve William Birkin Kapışması!

Sonrasında soldaki aradan devam edip, köprüye gelinceye kadar ilerleyin. Köprüye geldiğinizde ilerleyip “P-4 Level Testing Lab” yazan kapıdan girin. Düz ilerleyip soldaki monitörden “Research Diary”’yi okuyun. Sağa dönüp düz devam edin, etraftaki mühimmat ve enerjileri toparlayın. Bir kayıt yapın ve buradan çıkıp yazı okuduğumuz monitörün sağındaki üzerinde üçgen işaretler olan mekanizmaya gelip, gerekli aksiyon tuşuna basın ve iptal edip çıkın. Araya sinematik girecek, sonrasında “Antiviral Agent”’i alacağız.

Bu arada mermi ve enerji takviyesi yapın. William Birkin Vol. 2 ile karşılaşacaksınız. İşlemleri bitirdikten sonra köprüye doğru yola koyulun. Tabi bize yardım edecek olan Anette Birkin’i görüyoruz. Neyse, sinematikten sonra William ile kapışmaya hazır olun. Tavsiyem yakın dövüşten kaçın. Etrafta yeteri kadar mühimmat ve enerji olacak. Yaratığın neresinde göz çıkarsa isabetli olarak en güçlü silahınız ile saldırın. Sonrasında yere eğildiğinde bu sefer göğsünden gözler çıkmaya başlayacak. Aynı şekilde saldırıp öldürebilirsiniz.

İki defa kolunda, ayağında ve sırtında göz çıkacak, iki defa da göğsünde. Sonrasında eleman paket olacak. Mesafenizi korursanız da sizin için rahat olur, çünkü çok uzaklaştığınızda etraftakileri söküp üzerinize atıyor, çok yakınlaşırsanız da saldırılardan kaçmanız imkânsız olur. Öldürdükten sonra ise karşınıza gelen asansörden çıkın.

Soldaki kapıdan girin ve “N-01 North Area”’ya girin. Devam edip sağda üzerinde “Security Room” yazan kapıdan girin. Araya sinematik girecek. İzleyin.  Şimdi “Upgrade Chip (Admin)” mikroçipini alın, “ID Wristband” ile “Combine” edin. Şimdi Sherry ile birlikteyiz, sola dönüp üzerinde “Main Shaft” yazan kapıdan girin ve platformdan ilerleyip sağdaki mor renkli paneli gerekli aksiyon tuşunu kullanarak harekete geçirin. Açılan asansör kapılarının ardından asansöre binin.

Köpekler farklı bir hal almış durumda.
Köpekler farklı bir hal almış durumda.

Asansör kapıları açıldığında düz devam edin ve diğer kapıdan dışarı çıkın, soldaki aradan merdivenleri kullanarak inin, sağdaki kutuların üzerinden “Ink Ribbon”’u alın isterseniz son defa kaydedin. Sandığa erişip eksik fazla ne varsa yanınıza alın ama en az iki adet kutu boş kalacak şekilde ayarlayın.

Sonrasında soldaki demir kapıdan girin ve sağdaki asansörle inin. Şimdi geri sayım başlayacak ve son 10 dakika. Bitkiye benzeyen yaratıkları “Flame Rounds” ile kolayca üstesinden geleceğinizi söylememe gerek yok sanırım, sonrasında yolu takip edin, diğer demir kapıdan çıkın. Sola dönüp merdiveni kullanarak inin. Devam edip diğer demir kapıyı açmaya çalışın. Açılmayacak ve Sherry havalandırmadan diğer tarafa geçecek. Bu süre zarfında diğer yaratıkları öldürün. Kapı açıldığında devam edin ve yanan zombiyi de gebertin.

Platformu da geçin ve düz ilerleyip kapılardan girin. Son olarak büyük bir tren vagonunun olduğu yere geleceğiz. Sola dönüp trenin önünden geçin ve merdivenin olduğu platforma çıkarak trene girin. Sağdaki kontrol kısmına ilerleyin ve yerdeki “Joint Plug”’ı alın.

Araya sinematik girecek ve Sherry ile konuşuyor olacak Claire. Şimdi soldan dışarıya çıkın. Karşınızda üzerinde beyaz ışık yanan kapıdan girin, soldaki “Minigun”’ı alın. Sağa dönüp kontrol paneline yaklaşın ve gerekli aksiyon tuşu ile “Joint Plug”’ları yerleştirin. Araya sinematik girecek tekrar.

Lickers'lar çok güçlü!
Lickers’lar çok güçlü!

İlgili Yazılar

Resident Evil 2 Claire Senaryo 2

GamerAdmin

Resident Evil Remake – Tam Çözüm

GamerAdmin

Silent Hill 3 – Tam Çözüm

GamerAdmin

Yorum Yaz

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Devamını Oku