9.8 C
İstanbul
21 Nisan 2024
Image default
Tam Çözüm

Resident Evil 2 Remake – Claire Senaryo A

Resident Evil 2 Remake - Açılan geçit
Resident Evil 2 Remake – Açılan geçit

Sonrasında ise Sherry Birkin ile kontrol bize geçecek. Öncelikle arkanızdaki sandalye de bulunan” Stuffed Doll”’ü alın. Envanterinize girerek “Examine” edin ve arkasını çevirerek gerekli aksiyon tuşuna basıp fermuarı açmanız lazım. Açılan yerden “Block” çıkacak. Geriye dönüp tavşan ve oyuncak ayıcık olan yerdeki masanın üzerinde aldığımız “Block”’u kullanacağız. Sonrasında bir kolay bulmacaya daha geçiyoruz. Burada dikkat etmeniz gereken üst ve yan taraftaki sembollerin birbirine uyması.

2-3 dakika bile sürmeyecektir çözmeniz. Bulmacayı çözdükten sonra kırmızı renkli bir makas “Scissors” alacaksınız. Arkanızı dönüp duvarı inceleyin ve siyah bant ile kapatıldığını görün. Şimdi bunun üzerinde makası kullanarak yolu açıyoruz.

Sonrasında eğilerek geçiyoruz ve devam edip yolun sonundaki dolabın raflarını kendimize çekerek rafların üzerine çıkıp pencere boşluğundan iniyoruz. Geldiğimiz yeri dikkatlice inceleyin. Çünkü Başkan Irons bizi bulmaya geldiğinde buralarda kedi fare oyunu oynamamız gerekiyor ki bu basit olanından değil, hiç kendisine gözükmeden tüymemiz gerektiği gerçeğidir.

Şimdi oyun yerini geçip ufak oyuncak evin girişinden sağdaki kapıyı kullanın. Sonrasında devam edip merdivenlerden inin, kapıyı bir yoklayın, geri dönüp oyuncakların olduğu masada bulunan “Tom’s Diary” yazısını okuyun. Sonra soldan devam edip kapıdan girin. Müziği duyduğunuz odaya geldiğinizde soldaki “Ink Ribbon”’u alın kaçırmayın derim. Ufak bir görüntülenmenizde ölmüş sayılıp her şeyi baştan almak can sıkıcı olabilir. Aldıktan sonra sağdaki daktilo da bir kayıt yapın derim. Yandaki “___’s Diary” yazısını okuyun.

Şimdi masada yatan kadını geçip lambanın olduğu yere gelin ve anahtarı almaya çalışın. Araya sinematik girecek. Sonrasında ise geriye dönüp hızlıca koşun. Oyuncak evinin olduğu yerde kuytu bir köşede, başkan bizi görmeyecek şekilde zulaya yatın.

Fakat geldiğinde ise dinamik bir şekilde eğilerek saklanmanız gerekecek, mesela oyuncak evin karşısındaki dolaba çömelerek bekleyip, eleman yakınınıza geldiğinde yer değiştirin. Bu işinize yarayacaktır. Eleman diğer tarafa geçtiğinde yatağı kaldıracak, tekrar olduğunuz yere gelecek, bu sırada bacağını çarpacak, işte o andan yararlanıp yatağı kaldırdığı yere doğru ilerleyin ve sağa dönüp sağınızda kalan masalardan birinin altına girin.

Heyecanlı dakikalar.
Heyecanlı dakikalar.

Sanırım sadece bir masanın altı saklanabilecek şekilde. Orada beklediğinizde salak başkan sizin yanınızdan geçecek ve banyoya doğru yola koyulacak. O sırada araya sinematik girecek, sonrasında kontrol yine bize geçecek ve yavaşça kapıya doğru ilerleyip “Orphanage Key”’i almanız gerekecek.

Aldıktan sonra hızlıca ilerlemeniz gerekiyor ve merdivenlerden indiğinizde direk çıkış kapısını bu anahtar ile açmanız lazım. Evet şerefsiz kapıyı dışarıdan da zincirlemiş. Buradan çıkamıyoruz, fakat kayıt yaptığımız odaya doğru gitmemiz gerekiyor ki en azından bir kaçış şansımız olsun.

Adi herif peşimizden gelirken onun yine kilitlediği kapıyı açıp girmemiz, sonrasında ise sinematiği beklememiz gerekiyor. Sherry kapıyı kilitliyor fakat nafile. Eleman balta ile kırmaya başlıyor, hemen yola devam edin. Araya yine sinematik girecek ve Sherry’nin babası William Birkin başkanın işini bitirecek. Sinematik devam ettiğinde ise Claire ile telefon görüşmesine dönüyoruz. Kontrol bize geçtiğinde “Parking Garage Key Card”’ı alacağız.

Başkanın ofisine geri dönün ve asansörü kullanarak inin, devam edip soldaki masada bulunan “ Raccoon Monthly, June Issue” yazısını okuyun ve devam edin yolunuza. Otopark alanına geldiğinizde mekanizma üzerinde kartı kullanın ve kepenklerin açılmasını sağlayın.

Açılan yerden devam edin ve caddeye çıkın. Sağdan devam edip soldaki tellerle çevrili kapının zombilerce parçalanmasına tanık olun. Sonrasında zombileri öldürüp bu aradan devam edeceğiz. Merdivenlerden çıkıp düz devam edin ve aşağıya inmeniz gereken merdivenlerden inmeden önce nişan alıp etrafa bakının.

Köpek görürseniz indirin, alt katta bulunan zombiyi de halledin. Sonrasında inip soldaki çöp konteynırının üzerinden diğer tarafa geçin. Karşınıza gelen köpekleri öldürün ve soldan devam edip kapıdan dışarıya çıkın. Devam edip sağdaki basket sahasına girin ve köpekleri öldürün, etraftaki mühimmat ve enerjileri toplayın.

Elinizi çabuk tutmanız gereken yerlerden.
Elinizi çabuk tutmanız gereken yerlerden.

Diğer kapıdan caddeye çıkın, gelen köpekleri de halledip yolunuza devam edin. Bir otobüsün önüne geleceksiniz, içine girmeden yerdeki zombiyi öldürün ve ilerlerken otobüsün sonundaki zombiyi de halledip diğer taraftan inin. Köpeği de öldürüp yetimhanenin önüne gelin. Kapıdan girip devam edin ve eve girin. Şimdi sola dönüp kırılmış kapıdan doğru ilerleyin. Araya sinematik girecek. Sonrasında kontrol tekrar bizde olacak. Devam edip kapıdan girin ve düz ilerleyin, kapağı açık olan yerden aşağıya inin.

Sherry ile karşılaşacağız, devam edin ve arkanızdaki gelen Mr. X’e aldırış etmeden hızlıca koşarak yola koyulun. Yolun sonunda bir asansör olacak, girdiğinizde ise araya sinematik girecek. William Birkin Mr. X’in üstesinden gelecek. Sinematikten sonra ise kontrol tekrar bizde.

Şimdi karşınıza gelen kapıdan girin ve soldaki duvarın üzerinde bulunan “Report: About “G”” yazısını okuyun. Sonrasında etraftaki mühimmat ve ekipmanları toparlayıp sandığa ilişin. Sandığa fazla olanları bırakıp 1 adet “Ink Ribbon” alın ve daktiloda bir kayıt yapın.

Buradan çıkıp sağdaki yıkık alana yaklaşın ve aşağıya inin. Sola dönüp devam edin ve tekrar aşağıya inip kanalizasyona giriş yapın. Evet artık kanalizasyondayız. Düz devam edip sağdaki aradan ilerleyin ve yolun sonundaki aradan soldaki platforma çıkıp devam edin. Kapıdan girin, sola dönüp devam edin ve yolun sonundaki merdivenden çıkın. Kapıdan tekrar girip zombileri öldürün ve masada duran “Copy of Emails to Umbrella HQ” yazısını okuyun. Kabin dolabına ilişin ve şu şifreyi girin; “S-Z-F”.

Mühimmatı alın ve soldaki aradan aşağıya inin. Tekrar aşağıya inin ve araya sinematiğin girdiğini göreceksiniz. Şimdi arkanızı dönüp masada duran “Sewers Company Pamphlet”’i okuyun. Sonrasında arkanızda bulunan kapıdan çıkıp karşınıza gelecek olan kırmızı ışık yanan mekanizmanın kolunu indirin. Platform yerine geldiğinde karşıya geçip yolun sonundan sola dönün ve devam edip önce ufak laptop un yanında duran “T-Bar Valve Handle”’ı alın, sağdaki merdivenlerden inip masada duran “Delivery Receipt” yazısını okuyun.

Şimdi geri dönüp düz devam edin ve platformu da geçerek sağdaki aradan devam edin, yerdeki zombiyi öldürün. Kasaya ilişip şu şekilde açmayı deneyin “2 Sol – 12 Sağ – 8 sol”. Kasa açıldığında içerisinden “Reinforced Frame (SLS 60)” ekipmanı çıkacak. “SLS 60” ile birleştirin. Sola dönüp devam edin ve çöp konteynırının yanındaki kapıdan girin. Zombileri öldürün ve merdivenlerden inin. Sola dönüp aradan girin ve envanterinizdeki “T-Bar Valve Handle”’ı mavi mekanizma üzerinde kullanıp kapıyı açın.

Düz devam edip soldan girin ve masanın üzerinde asılı duran anahtarlıktan “Sewers Key”’i alın. Arkanızı dönüp merdivenden inin. Devam edip soldaki zeminin üzerinde duran cesedin olduğu yerden çıkın. Düz ilerleyip diğer taraftan suya atlayın. Düz devam edin ve yaratıkları öldürün. Yolun sonundan zemine tırmanıp kapıdan girin.

İlgili Yazılar

Mafia 2 – Tam Çözüm

GamerAdmin

The Walking Dead Survival Instinct – Tam Çözüm

GamerAdmin

Resident Evil 7 – Tam Çözüm

GamerAdmin

Yorum Yaz

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Devamını Oku