12.5 C
İstanbul
19 Nisan 2024
Image default
Tam Çözüm

Broken Sword 1 – Shadow of the Templars: Director’s Cut – Tam Çözüm

La Chandelle Verte Cafe – Paris

Broken Sword 1 - Shadow of the Templars: Director's Cut - George ile kontrol bize geçiyor.
Broken Sword 1 – Shadow of the Templars: Director’s Cut – George ile kontrol bize geçiyor.

Şimdi kontrol Geroge Stobbart ile bizde. Elektrik direğinin yanındaki sandalyenin altında duran gazeteyi alıyoruz ve okuyoruz önce. Gazetede bulunan haberleri okuyun teker teker. Sonrasında buradan çıkıp kazma ile uğraşan adamın yanına doğru gidin. Sergant Mou ve dedektif Rosso ile tanışacaksınız. Şimdi cafeye doğru dönüyorsunuz ve soruşturma içerisinde buluyorsunuz kendinizi. Sonrasında tüm bildiklerinizi doğru olarak bildirin.

Mesela ilk soruyu soldaki seçenek ile cevaplayın. İkinci soruda ise palyaçoyu seçin. Sorgulama bittiğinde dedektif Rosso bize kartını verecek. Sonrasında dışarıya çıkıyoruz. Nicole ile karşılaşıyoruz. Konuşun kendisi ile ve tüm bilgileri verin. Çantanızdaki objeleri bile seçin. Sonrasında Nicole gidecek ve sizde kazı yapan adamın yanına doğru gidiyor olacaksınız. Adamla konuşun. Sonrasında ise adama gazeteyi verin ve ufak perdeli olan yerdeki logar açıcıyı alın.

Şimdi cafeye doğru geri dönün ve sağdaki aradan girin. Çöplerin olduğu bir yer burası. Şimdi çantanızdan logar açıcıyı seçin ve logar kapağının üzerinde kullanın. Aşağıya inin. Kanalizasyona geldik. İlerlediğimizde yerde duran palyaço burunluğunu alın. Sağdan ilerlemeye devam edin.

Broken Sword 1 - Shadow of the Templars: Director's Cut - Objeye sağ tıklayın ve resimde görüldüğü gibi çözün.
Broken Sword 1 – Shadow of the Templars: Director’s Cut – Objeye sağ tıklayın ve resimde görüldüğü gibi çözün.

Yerde duran palyaço elbisesine ait olan kumaş parçasını alın ve merdivenden çıkmadan demir korkulukların oradaki parçayı da alın. Sonrasında merdivenlerden yukarıya çıkın. Albert ile karşılaşacaksınız. Sonrasında ilk yapacağınız şey dedektif Rosso’nun kartını göstermek olmalı. Sonrasında tüm soruları sorun. Envanterinizdeki ve yukarıda duran resimleri. Sonrasında oradan çıkıyorsunuz.

Sonrasında kazı yapan adamın bulunduğu yerdeki telefonu kullanarak Nicole’ü arayın. Şimdi kontrol bizde Nicole ile. Apartmandan çıkın ve çiçekçi kadın ile konuşmaya başlayın. Konuşma bittikten sonra soldaki araya doğru ilerleyin ve haritanın gelmesini bekleyin. Haritada seçeceğiniz yer ise ; Cafe De La Chandelle Verte olmalı. Sonrasında soldan ilerleyin ve cafenin önüne gelin. Sonrasında çalışan adam ile görüşün.

En sonunda adama bir fotoğraf almak istediğinizi söyleyin ve adam saçlarını düzeltmeye çalıştığında aradan cafeye girin. İçeriye girdikten sonra aynaya yönelin ve sol tıklayın. Ayna düşecek. Bir daha sol tıklayın. Görüntüdeki yere de sol tıklayın. Arkanızdaki masaya yönelin ve sol tıklayın. Boruların arasındaki cüzdanımsı objeyi alın.

Sonra çantadaki cüzdanımsı objenin üzerine sağ Mouse tuşu ile tıklayın. Yerini bir obje daha alacak. Ona da sağ tıklayın ve bulmacayı aşağıdaki resimde görüldüğü şekilde çözün. Sonrasında buradan çıkın. Dışarıya çıkıp haritaya dönmemiz lazım. Kazı yapan adamın yerinden geçip sağdan ilerleyin. Şimdi rıhtıma geldik.

Sağdaki kapıdan girin. İlerlediğinizde soldaki kolun üzerinde kovanı kullanın ve sağdaki açılan yerde ise yine silindiri kullanıp, soldaki kapıyı açın. İçeriye girin. Soldan ilerleyin ve sağdaki tabloya doğru yönelin. Sağdaki boşluk üzerinde demin kodunu çözdüğünüz objeyi kullanın ve tabloyu açın. Açılan yerden parçalanmış olan fotoğrafı alıp masaya koyun ve parçaları birleştirin. Sonrasında Nicole babasının olduğunu görecek resimdeki kişinin ve evine dönecek.

Şimdi kontrol George Stobbart ile bizim elimizde. Çiçekçi kadın ile konuşun ve tüm materyaller ile soruları sorup bitirdikten sonra apartmana girin. Sonrasında Nicole ile konuşun ve her şeyi anlatın. Nicole bir fotoğraf gösterecek ve sizde bulduğunuz kumaş parçasının bu adamın üzerindeki pantolona ait olduğunu anlayacaksınız. Sonrasında sorularınız bittiğinde ise apartmandan çıkın ve soldan haritaya girip La Risee Du Monde adlı yeri seçin.

Sonrasında geldiğiniz yerdeki adam ile konuşup tüm soruları sorun. En sonunda eleman bize bir şaka yapıyor ve bu kullandığı şeyi bize hediye olarak verecek. Buradan çıkıp haritaya dönün ve Cafe De La Chandelle Verte‘yi seçin. Kazı yapan adamın yerindeki telefonu kullanın ve bay Todryk’ı arayın. Konuşmaya ortadaki yüzü yaralı olan resmi seçerek başlayın ve telefonu kapattığında George sağdan haritaya girin.

Haritada Hotel Ubu’yu seçin.  Dışarıdaki iki adama dikkat edin. İçeriye girin ve önce resepsiyonist ile konuşun. Sonrasında tüm soruları sorun. Bittikten sonra da önünüzdeki ziyaretçi listesine bakın ve geriye dönüp önce gazete okuyan sonrasında da piyano çalan bayan ile konuşup tüm soruları sorun.

Sonra geriye dönüp sağdaki anahtarlığa yönelin. Resepsiyonist sizi uyaracak alamayacağınızı bildirecek. Siz kendisi ile konuşun ve anahtar konusundaki sorularınızı yöneltin. Sonrasında ise piyano çalan bayana yönelip anahtar konusundaki soruları bu sefer ona soruyoruz ve kendisi kalkıp yerinden resepsiyonistten bir şey istiyor bu sırada bizde bu boşluktan yararlanarak sağdaki anahtarlıktan anahtarı alıyoruz.

Merdivenlerden yukarıya çıkıyoruz ve sağdaki ilk kapıdan giriyoruz. Karşımızdaki pencereyi açıyoruz. Dışarıya çıkıp diğer tarafa geçiyoruz. Kapıya yöneliyoruz ve görüyoruz ki Khan bize doğru geliyor. Hemen dolaba girip saklanıyor George. Khan pantolonunu değiştiriyor. Sonrasında pantolonu yatağın üzerine bırakıyor. Gittikten sonra da araştırmaya başlıyoruz. Ön ceplere ve kemer kısmına dikkatlice bakıp gerekli olanları alıyoruz.

Sonrasında arkasını çevirin orada da bir kimlik bulacağız. Onu da alıp aşağıya iniyoruz. Önce resepsiyonist ile görüşüyoruz. Her şeyi soruyoruz yine. Sonrasında bayan Piermont ile görüşüp soruları soruyoruz. Sonra bayan ile resepsiyoniste doğru birlikte ilerliyoruz ve manuscripti alıyoruz.

Şimdi merdivenlerden yukarıya çıkıyoruz ve sağdaki ilk kapıdan giriyoruz. Pencereye çıkıyoruz ve boşluktan aşağıya manuscripti atıyoruz. Geriye dönüp otel lobisine oradan da dışarıya çıkıyoruz. Bizi arıyorlar dışarıdaki elemanlar. Sonrasında soldaki aradan giriyoruz ve yerdeki manuscripti alıyoruz.

Niccole’ün Apartmanına Dönüş…

Broken Sword 1 - Shadow of the Templars: Director's Cut - Manuscript
Broken Sword 1 – Shadow of the Templars: Director’s Cut – Manuscript

Nicole ile konuşun ve tüm soruları sorun. Manuscripti uzattığınızda ise araya demo girecek. Tapınakçılar hakkında bilgi verecek. Sonrasında tüm soruları sorup bitirin ve oradan ayrılıp haritaya dönün.  Musee Crune yazan yere sol tıklayın. Müzenin kapısından girin. Ortadaki tripoda doğru ilerleyin ve sol tıklayın. Sonrasında dönüp memur ile konuşun ve tüm soruları sorun.

Sonrasında soldaki pencerenin mekanizmasına sol tıklayın ve açık bırakın. Buradan çıkıp haritaya dönün ve Nicole’ün apartmanına gidin. Nicole ile konuşun. Bittikten sonra Çıkıp haritaya dönün ve sağda üstteki kırmızı oka tıklayın. Ülkelerden İrlanda’yı seçin ve Lochmarne’a tıklayın.

Birkaç Saat Sonra…

Broken Sword 1 - Shadow of the Templars: Director's Cut - Musee Crune
Broken Sword 1 – Shadow of the Templars: Director’s Cut – Musee Crune

Araya demo girdikten sonra bir barın önüne geliyoruz. Bara giriyoruz ve herkesle konuşuyoruz. Tezgahın üzerindeki yeşil mendili alıyoruz ve en sağdaki adamın elindeki teli almamız lazım. Adam içtikten sonra öksürmeye başladığı an elindeki teli masaya bırakıyor ve o arada alıyoruz. Sonrasında dışarıya çıkıyoruz ve barın önündeki eleman ile Maguire ile konuşuyoruz. Sonrasında Fitzgerald’a yeniden soruları sormak için bara giriyoruz.

Sorduktan sonra Fitzgerald kaçıyor bizden ve spor bir araba Fitzgeral‘da çarpıyor ve sürücü Fitzgerald’ı alıp arabaya bindiriyor. Maguire ile konuşmak için dışarı çıktığımızda bunu demoda da görüyoruz. Şimdi sürücünün çarpma esnasında kapının solunda yere paralel olan kutunun kırıldığını görüyorsunuz. Oraya yönelin ve sol tıklayın. Sonrasında bara girip bir içki isteyin barmenden. İçkiyi verdikten sonra gelecek olan seçenekte ise alttaki yeşil kimlik kartını seçin.

Sonrasında elektrikçi olduğunuzu söyleyeceksiniz barmene ve tamir etmenizi sizden isteyecek. Barmenin solundaki prize çantanızdaki kabloyu seçerek üzerine bırakın. Tamir olduktan sonra barmen yerine giderken sizde sağdaki aradan içeriye girin. Geldiğiniz bu karanlık odada soldaki kolu aşağıya indirin. Sonrasında yukarıya çıkın ve kapının önündeki ızgarayı kaldırın. Yanınıza Khan gelecek ve size birkaç soru soracak.

Sonrasında gidecek ve sizde tekrar aşağıya inip yerdeki mücevheri alacaksınız. Gitmemiz gereken yer şu an için şato. Bardan dışarıya çıkın ve sağdaki aradan girin. Karşınıza kitap okuyan bir çiftçi gelecek. Sizde onunla konuşup tüm soruları sormanız gerekiyor. Sonrasında çiftçi gidecek ve sizde balyaların üstüne çıkacaksınız. Şimdi yukarıya tırmanmak için levyeyi kullanın mekanizmanın üzerinde.

Sonrasında bir keçinin olduğu yere geliyoruz. En sola doğru ilerleyip çiti ileriye ittiriyoruz ve keçi bize bir tosla yere deviriyor. Sağda dönüp merdivenlerden aşağıya iniyoruz. Soldaki mekanizmaya doğru ilerliyoruz ve sol tıklıyoruz. Bir şey yapamadığımızı görüyoruz. Yerdeki heykele sol tıklıyoruz. Önce heykeli yerinden oynatmaya çalışıyoruz. Düşüyor ama kaldıramadığımızı söylüyor George. Şimdi buradan çıkıp sağdaki kesekağıdının içinde duran plasteri alıyoruz.

Açılan dörtlü delikte bu plasteri kullanıyoruz. Sonrasında ise buradan da çıkıp bara dönüyoruz. Bara girdikten sonra aradan aşağıya iniyoruz. Soldaki musluğu açıyoruz. Açtıktan sonra çantamızdaki üzerinde Beer yazan mendili ıslatıyoruz. Buradan keçinin olduğu yere geri dönüyoruz.

Merdivenlerden aşağıya iniyoruz ve yerdeki heykele sol tıklıyoruz. Sonrasında yerdeki plasterin üzerine demin ıslattığımız mendili sürüklüyoruz. Sonra yeniden yerdeki plasteri alıyoruz ve dörtlü çubuk olarak çıkan şekli de soldaki arada kullanıyoruz. Kapı açılıyor. İçeriye giriyoruz. Araya demo giriyor.

İlgili Yazılar

Mafia-2 Joe’s Adventures – Tam Çözüm

GamerAdmin

Resident Evil 2 Remake – Claire Senaryo B

GamerAdmin

Silent Hill 2 – Tam Çözüm

GamerAdmin

Yorum Yaz

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Devamını Oku